Inlägg: 2616915
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
{7639}: Spelmässigt är vi ju inte utspelade iaf.
Karlin kastar om i kedjorna.
Men sen kan jag tycka att vi borde börja spela lite tuffare och lite fulare, vi ber alldeles för mycket om ursäkt där ute.
Karlin kastar om i kedjorna.
Men sen kan jag tycka att vi borde börja spela lite tuffare och lite fulare, vi ber alldeles för mycket om ursäkt där ute.
+ 3
Tomasek gjorde sig jätte illa! Men missade inte ett byte, Bofors fasoner.