Steken84: Alla är tyvärr bakfulla och mätta. Leksand är flera nummer för stora
Inlägg: 2618813
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Återigen en 2:a period som sänker oss, för vilken gång i ordningen???
Det är ju löjligt vid det här laget!
Det är ju löjligt vid det här laget!