+ 1
Inlägg: 2618809
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Steken84: Oskarshamn är sämre , enligt tabellen i alla fall !
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Steken84: Enda positiva är att alla andra lag på nedre delen förutom Örebro verkar förlora idag också.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Steken84: Tappar så in i helvete mycket folk framför mål. Hela djävla tiden. Riktigt sorgligt hur vi aldrig lär oss.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Steken84: Alla är tyvärr bakfulla och mätta. Leksand är flera nummer för stora
Cirkus