Vi gör ju inte mål längre, vi skapar ju lägen men tar ej tillvara på chanserna. Gäller att sätta dit lägena då får man lite energi. Vi bränner på tok för mycket.
Inlägg: 2618829
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Dundee: Nu missar till och med Näsén, då ser det mörkt ut.
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Dundee: Synd att Dansken har försvunnit helt nu flera matcher i rad. Om han kommer in i ett nytt målstim snart så har vi chans på poäng. Om inte så är vi rökta