Så jävla uselt...
Inlägg: 2618822
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Vi gör ju inte mål längre, vi skapar ju lägen men tar ej tillvara på chanserna. Gäller att sätta dit lägena då får man lite energi. Vi bränner på tok för mycket.
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Nieminen: Dickinsson förlorar/missar lite för många situationer framför eget mål för man ska vara helt nöjd tyvärr.
+ 1