Inlägg: 2619055
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Gavelo: Haha vafan ”det syntes inte i TV-rutan” 99,5% av allt syns i TV:n.
” OP förtjänar inte A:et. Skiter i om han har ”MoDohjärta”, det visar han ju inte direkt på isen. Största besvikelsen i det här slutspelet. Bidrar med exakt 0 förutom kanske 5 matcher per säsong”
Så skrev jag för 9 månader sen. I brinnande slutspel. Säger en del.
” OP förtjänar inte A:et. Skiter i om han har ”MoDohjärta”, det visar han ju inte direkt på isen. Största besvikelsen i det här slutspelet. Bidrar med exakt 0 förutom kanske 5 matcher per säsong”
Så skrev jag för 9 månader sen. I brinnande slutspel. Säger en del.
+ 1
Men såklart är han inte tillräckligt bra som hockeyspelare för annars hade han varit en startspelare.
Synd på sitt sätt för det är viktigt med sådana spelare som har sådant hjärta för klubben och visar den viljan.