+ 1
Inlägg: 2619056
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{10015}: Haha men nu får du kamma dig broder, det är extremt mycket av spelarna och situationernas efterspel som inte syns i rutan, påstå inte annat för det är bara korkat.
Sen för att du vädrat en egen åsikt om en spelare så gör det inte till någon sanning, i slutspelet mot DIF var han bra när han fick chansen och satte matchavgörande målet som tog oss till SHL.
Sen för att du vädrat en egen åsikt om en spelare så gör det inte till någon sanning, i slutspelet mot DIF var han bra när han fick chansen och satte matchavgörande målet som tog oss till SHL.
” OP förtjänar inte A:et. Skiter i om han har ”MoDohjärta”, det visar han ju inte direkt på isen. Största besvikelsen i det här slutspelet. Bidrar med exakt 0 förutom kanske 5 matcher per säsong”
Så skrev jag för 9 månader sen. I brinnande slutspel. Säger en del.