Bad_Brett: kanske modet finns att göra så i år igen . Gäller ju ändå att vinna sista matchen. Gick ju bra i våras . Men visst ser både tungt och en aning tafatt ut .
Inlägg: 2619255
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Rht: fick även känslan att det var lite för mycket tanke och mindre agerande och instinkt av det jag såg av början av matchen. Vilket är förståeligt med plattmatcher i baken och nya formationer...