Rht: fick även känslan att det var lite för mycket tanke och mindre agerande och instinkt av det jag såg av början av matchen. Vilket är förståeligt med plattmatcher i baken och nya formationer...
Inlägg: 2619258
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Frisco: Kan nog ligga något i det du säger. Tycker man ska köra Bernhardt med Näsén igen och låta dem lira med Woods-kedjan vid tekning i anfallszon. Trodde aldrig jag skulle kritisera Karlin för att stuva om för MYCKET...
+ 2