+ 16
Inlägg: 2622188
Svarskommentarer
Sv: Svar på gåta
{5647}: läs mellan raderna så ser du att jag inte gnäller över varken placering eller insats baserat på att vi är nykomling.
Jag påpekar att jag anser att Hinken värvat sjukt dåligt och i princip bara flipparna vi hade innan är dom som levererat.
Äpplen och päron.
Hoppas att den tilltänkta spetsen lägger i en växel.
Men vill du se det som att jag är negativ får det stå för dig.
Floppar kan ju bara motbevisa mig så är jag nöjd.
RESULTATET av hösten som lag ger jag väl godkänt.
Men det skulle jag vilja tacka breddspelarna och tränarna för.
Jag påpekar att jag anser att Hinken värvat sjukt dåligt och i princip bara flipparna vi hade innan är dom som levererat.
Äpplen och päron.
Hoppas att den tilltänkta spetsen lägger i en växel.
Men vill du se det som att jag är negativ får det stå för dig.
Floppar kan ju bara motbevisa mig så är jag nöjd.
RESULTATET av hösten som lag ger jag väl godkänt.
Men det skulle jag vilja tacka breddspelarna och tränarna för.
+ 1
Sv: Svar på gåta
{5647}: Huh? Jag har tippat oss på play-in-plats och det hade vi lyckats med om några fler av nyfförvärven hade presterat på 50% av förväntat.
Man måste ju vara kapabel att ha två tankar i huvudet samtidigt, nämligen att Hinken byggt en grymt bra stomme men ligger på Svartvadet-nivå när det gäller SHL-värvningar.
Man måste ju vara kapabel att ha två tankar i huvudet samtidigt, nämligen att Hinken byggt en grymt bra stomme men ligger på Svartvadet-nivå när det gäller SHL-värvningar.
+ 2
6,5 miljoner till Brynäs och extremt få spelare kvar att välja på.
Men misstänker att du skulle gnällt om vi bara låg tvåa också.