+ 1
Inlägg: 2622200
Svarskommentarer
Sv: Svar på gåta
Frontschwein: Det kanske inte har funkat perfekt, men det är meriterade spelare Hinken tagit in i alla fall. Finns tid att sy ihop detta till nåt bra. Alternativet hade varit att inte värva alls.
Jag påpekar att jag anser att Hinken värvat sjukt dåligt och i princip bara flipparna vi hade innan är dom som levererat.
Äpplen och päron.
Hoppas att den tilltänkta spetsen lägger i en växel.
Men vill du se det som att jag är negativ får det stå för dig.
Floppar kan ju bara motbevisa mig så är jag nöjd.
RESULTATET av hösten som lag ger jag väl godkänt.
Men det skulle jag vilja tacka breddspelarna och tränarna för.