+ 3
Inlägg: 2622199
Svarskommentarer
Sv: Svar på gåta
{5647}: vänder på det, hade hinken lyckats med spetsen så hade modo inte behövt bry sig om kval överhuvudtaget med tanke på hur bra övriga laget har skött sig. tror inte jag överdriver när jag säger att modo kunnat tagit 2-3 segrar ytterligare om det funnits en förstakedja.
det största problemet är att dom två som kom hit för att vara bäst, dvs förstacentern och förstabacken, ofta är sämst, eller bland dom sämsta, inte så viktigt exakt vem som är sämst, men vi är alla överens om att runblad särskilt efter novemberuppehållet varit katastrof och förstacentern lyser med sin frånvaro fortsatt.
som sagt, det finns väldigt förmildrande omtändigheter kring nyförvärven men man kan absolut hålla två tankar i huvudet samtidigt.
det största problemet är att dom två som kom hit för att vara bäst, dvs förstacentern och förstabacken, ofta är sämst, eller bland dom sämsta, inte så viktigt exakt vem som är sämst, men vi är alla överens om att runblad särskilt efter novemberuppehållet varit katastrof och förstacentern lyser med sin frånvaro fortsatt.
som sagt, det finns väldigt förmildrande omtändigheter kring nyförvärven men man kan absolut hålla två tankar i huvudet samtidigt.
+ 2
Hade han värvat som Svartvadet skulle vi varit i kamp med IKO som bäst. Spelarna är inte så usla som många verkar tro, även om de är sämre än mina förhoppningar.