+ 2
Inlägg: 2622204
Svarskommentarer
Sv: Svar på gåta
{9315}: Exakt. Tror ingen här kräver Hinkens avgång. Men precis som att vi kan konstatera att Nubben gjorde ett bättre jobb i Timrå än i HV71, måste vi ju kunna konstatera att Hinken gjorde ett (såhär långt) bättre jobb i HA än i SHL.
det största problemet är att dom två som kom hit för att vara bäst, dvs förstacentern och förstabacken, ofta är sämst, eller bland dom sämsta, inte så viktigt exakt vem som är sämst, men vi är alla överens om att runblad särskilt efter novemberuppehållet varit katastrof och förstacentern lyser med sin frånvaro fortsatt.
som sagt, det finns väldigt förmildrande omtändigheter kring nyförvärven men man kan absolut hålla två tankar i huvudet samtidigt.