+ 1
Inlägg: 2640881
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Intressangt att Sanny inte tycker att OEE är en bättre målvakt än Sholl eller Endre i SSK.
Endre har man ju koll på och han är ju en habil andrekeeper för ett topplag på ha-nivå.
Mattias Persson valde väl honom framför voutilainen.
Endre har man ju koll på och han är ju en habil andrekeeper för ett topplag på ha-nivå.
Mattias Persson valde väl honom framför voutilainen.
+ 2
Hade kunnat tänka mig att byta plats på jacobsson o oregano också, men då får man ju ioförsig en hel kedja med iskalla spelare.