+ 2
Inlägg: 2640900
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: OEEK är inte så dålig. Ganska stabil keeper men gör inte dedär extraordinära räddningarna. Släpper mycket returer men de vet ju backarna om och får då va beredd å rensa framför kassen
Endre har man ju koll på och han är ju en habil andrekeeper för ett topplag på ha-nivå.
Mattias Persson valde väl honom framför voutilainen.