Trilske: OEEK är inte så dålig. Ganska stabil keeper men gör inte dedär extraordinära räddningarna. Släpper mycket returer men de vet ju backarna om och får då va beredd å rensa framför kassen
Inlägg: 2640902
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Fast, "rensa framför kassen" är inte MoDos likör.
Lassi bör ej bli skadad och vi bör steppa upp tuffheten några snäpp. Tror Rundblad visar sin betydelse mer o mer när vi ska igenom Pärleporten igen
Lassi bör ej bli skadad och vi bör steppa upp tuffheten några snäpp. Tror Rundblad visar sin betydelse mer o mer när vi ska igenom Pärleporten igen
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Sanny har rätt i att Olle är väldigt lättscoutad. I matchen mot Björklöven var det flera gånger som han ramlade framåt och simmade på isen av någon konstig anledning. Han försöker ta många puckar med sin överkropp, men det slutar i att han skickar returer rakt ut i slottet