+ 1
Inlägg: 2640925
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Fick veta att han dött på väg hem från en Fopparesa, med MoDo Syd.
Här är han med på Metropol-Götes födelsedag,
Blir inte så mycket bättre...
www.youtube.com/watch?v=dLisfJRIdxE
Här är han med på Metropol-Götes födelsedag,
Blir inte så mycket bättre...
www.youtube.com/watch?v=dLisfJRIdxE
+ 1
www.youtube.com/watch?v=cKgREcyZb4M