+ 1
Inlägg: 2640927
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Trodde det var denna klassiker du postade:
www.facebook.com/watch/?v=2659639050827910
Edit: Verkar inte gå att bädda in från Facebook.
www.facebook.com/watch/?v=2659639050827910
Edit: Verkar inte gå att bädda in från Facebook.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Bättre highlights än i SHL här. Svårslaget. George ska köra detta på altanen i Själevad då jag fyller 50 i sommar. Skiter i vilken serie vi hamnar i. Vi är ändå vana. Hockey ska vara kul.
+ 1
Här är han med på Metropol-Götes födelsedag,
Blir inte så mycket bättre...
www.youtube.com/watch?v=dLisfJRIdxE