Inlägg: 2640969
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: 4 500 på en tisdag måste anses godkänt. Tycker dock att #19 hade förtjänat att bli hyllad på en lördagsmatch istället för på en tisdag, men det kanske finns anledningar till det?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Spelar man så uselt som Modo gjorde i lördags så förtjänar man ingen publik öht.
+ 2
Förväntad publikprognos 4500