jonsson: 4 500 på en tisdag måste anses godkänt. Tycker dock att #19 hade förtjänat att bli hyllad på en lördagsmatch istället för på en tisdag, men det kanske finns anledningar till det?
Inlägg: 2641011
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Snipan:
3 feb är en lördag mig veterligen. Du har inte möjligen lyckats blandat ihop honom med Liam Reddox som får tröjan i taket ikväll?
3 feb är en lördag mig veterligen. Du har inte möjligen lyckats blandat ihop honom med Liam Reddox som får tröjan i taket ikväll?
+ 1