+ 1
Inlägg: 2641027
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Ovanligt att hyllningen drar igång 40 minuter innan nedsläpp. Hoppas folk har koll på det annars lär det vara rätt glest på läktaren där i början, risk att fastna i visitatationskön om inte annat.
Ovanligt att hyllningen drar igång 40 minuter innan nedsläpp. Hoppas folk har koll på det annars lär det vara rätt glest på läktaren där i början, risk att fastna i visitatationskön om inte annat.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Är väll bara jippolag som kör sånna evenemang på tisdagar (läs: Växjö)..
+ 2
Det blir en lördag