Sigge: samma analys på plats….alldeles för långsam….
Inlägg: 2650130
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Padrone78:Nu börjar de få panik i egenzon igen. Vafan sitter det i?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Padrone78: Vi gör ändå en rätt bra förstaperiod, ta i trä.