Padrone78:Nu börjar de få panik i egenzon igen. Vafan sitter det i?
Inlägg: 2650136
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: löjligt naiva igen ja. Trist va så bra start på perioden