Örebro har inga som helst problem med Modo hittills. Modo skapar noll framåt
Inlägg: 2650144
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Steken84: Som så många gånger förut tappar vi sista fem. Har vi tränat fel, eller vad sitter det i?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Steken84: Nä efter första minuterna så äger Örebro matchen fullständigt.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Steken84: Exakt. Kanske 6-7 heta Örebrochanser och vi har max två stycken under perioden. Nu BP också...