Robin Ztorken L: inte jag , jag ville skeppa honom rakt av efter förra säsongen .
Inlägg: 2650717
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
www.na.se/2024-02-13/martels-besvikelse-var-inte-en-del-av-matchen
Örebro värvar alltså en nordamerikan för 2 miljoner som spelar tre minuter och är inne på båda målen bakåt. Bra investering!
Örebro värvar alltså en nordamerikan för 2 miljoner som spelar tre minuter och är inne på båda målen bakåt. Bra investering!