Inlägg: 2650725
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Sigge: Som Sanny klargjorde i sändningen så hade Martel precis hoppat in på isen vid målen så går inte att lasta honom för dom. Men lite oroväckande kommentarer i den där artikeln verkar inte som att Eriksson och Bengtzen är helt i synk här.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Sigge: Örebro klargjorde igår att om han skulle hinna bli spelklar till matchen mot Modo så skulle han få en lugn start och få spelminutrar för att komma in i det på rätt sätt.
Örebro värvar alltså en nordamerikan för 2 miljoner som spelar tre minuter och är inne på båda målen bakåt. Bra investering!