Inlägg: 2650793
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{9315}: En ohygligt viktig trepoängare!
Ju mer jag kollar tabellen ju mer irriterad blir jag på hemmaförlusten mot MIF, hade vi snott den hade vi i princip varit klara med en ny trea mot Oskarshamn imorgon.
Den torsken svider rejält...
Ju mer jag kollar tabellen ju mer irriterad blir jag på hemmaförlusten mot MIF, hade vi snott den hade vi i princip varit klara med en ny trea mot Oskarshamn imorgon.
Den torsken svider rejält...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{9315}: asså hans självförtroende inför matchen var lite hej kom å hjälp mig wipe. Tror han blir ett tveäggat svärd med mkt mer utmaningar än uppsidor
stelt att den nya spelaren går ut och gnäller i media efter första matchen... inte jättebra tecken