+ 2
Inlägg: 2650814
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Robin Ztorken L:
Ny trea mot Iko? Jag tror den matchen kan bli riktigt obehaglig.
Ny trea mot Iko? Jag tror den matchen kan bli riktigt obehaglig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Robin Ztorken L: Jo Malmö förlusten svider men samtidigt får man väl säga att gårdagens match hade kunnat sluta med 0 poäng om Örebro hade haft lite mer flyt. Så jag tror det jämnar ut sig under en lång säsong.
+ 2
Ju mer jag kollar tabellen ju mer irriterad blir jag på hemmaförlusten mot MIF, hade vi snott den hade vi i princip varit klara med en ny trea mot Oskarshamn imorgon.
Den torsken svider rejält...