Sa vlt:reporter i nedsläpp MoDo att Västerås varit ett klart sämre lag när Topping varit på isen? Märklig analys han gav där han både sa A och B samtidigt….
Inlägg: 2656305
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brander: Du tänker inte på inklippet från hockeylabbet? Där talade de om hans styrkor offensivt men även att laget var klart sämre försvarsmässigt när han var på isen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brander:
Det var väl delvis baserat på den underliggande statistiken från hockeylabbet som kunde peka på Toppings defensiva brister.
Tycker ändå han lät väldigt nyanserad.
Det var väl delvis baserat på den underliggande statistiken från hockeylabbet som kunde peka på Toppings defensiva brister.
Tycker ändå han lät väldigt nyanserad.