Brander: Du tänker inte på inklippet från hockeylabbet? Där talade de om hans styrkor offensivt men även att laget var klart sämre försvarsmässigt när han var på isen.
Inlägg: 2656316
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Det är väl därför han egentligen inte borde spela center. Förstår inte varför Karlin och hans kollegor envisas med att köra Topping där. Förvisso kanske man blir tvungna om både EJK och NIederbach är borta från spel.