Steken84: Tror de gav upp efter 1-1. Har sett ut så i alla fall.
Inlägg: 2656739
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
Framnäs: Nja tror mer vi helt enkelt inte riktigt hänger med. Tycker inte alls vi ser uppgivna ut.
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
Framnäs: Fattar inte var Bernhards slägga från allsvenskan tagit vägen, känns som han aldrig skjuter numer.
Dansken måste väckas likaså, han har sovit i 25 omgångar nu, helt iskall sen november.
Dansken måste väckas likaså, han har sovit i 25 omgångar nu, helt iskall sen november.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
Framnäs: Aja Skellefteå är för bra. Hoppas bara att de inte blir samma målmässiga ras som förlusterna mot topplagen blivit tidigare under säsongen. Målskillnaden är ett extra poäng.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
Framnäs: Nu stänger jag av framtills att vi gjort mål.