Framnäs: Nja tror mer vi helt enkelt inte riktigt hänger med. Tycker inte alls vi ser uppgivna ut.
Inlägg: 2656855
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
grimiss: träffar väl bara i kroppen? Ingen bentackling heller? Max två min interference men det hade varit hårt
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
grimiss: Inte efter Aagaards reducering. Men mellan 1-1 och det målet var det inte mycket vilja jag såg iaf.
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
grimiss: Som AIK som igår var värdelösa efter en urladdning i derbyt. Inte konstigt om det kommer en reaktion.
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
Seriöst vad är det med domarna i dom här Skellefteå matcherna jisses
+ 1