{7426}: Herrejösses vad vi slarvar.
Inlägg: 2658410
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Bad_Brett: Djävlar vilken offside.
Kanske hedrade det Daggen. Domaren som gav fega domare som kvittade allt ett ansikte.
Troligen en trevlig människa, men en fullständigt horribelt dålig domare.
Kanske hedrade det Daggen. Domaren som gav fega domare som kvittade allt ett ansikte.
Troligen en trevlig människa, men en fullständigt horribelt dålig domare.