Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Bad_Brett: Djävlar vilken offside.

Kanske hedrade det Daggen. Domaren som gav fega domare som kvittade allt ett ansikte.
Troligen en trevlig människa, men en fullständigt horribelt dålig domare.