Inlägg: 2658700
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Silly: Man önskar ju att vi hade någon som kunde stänka dit en sån där.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Silly: Jo, men dålig vinkel och han ser den. Köper inte att han är chanslös. Långt ifrån.
Det där är en riktig jävla bomb till skott!