Silly: Jo, men dålig vinkel och han ser den. Köper inte att han är chanslös. Långt ifrån.
Inlägg: 2658703
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
{5647}: Klart att han inte är chanslös men det där skottet kan gå in på vilken målvakt som helst.