+ 3
Inlägg: 2662250
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-02-29 Borta
puffe: haha försökte ju säga vid senaste Karlin/hink drevet att dom nog borde ha gjort sig förtjänta av lite tilltro från oss fans. I rest my case.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-02-29 Borta
puffe:
Jag var skeptisk till Karlin. Just för hur han skulle klara en stor klubb som ska spela en offensiv hockey (efter han haft Västervik).
Men jag är glad att jag haft fel och han är det bästa som hänt modo på väldigt väldigt länge (tillsammans med Gradin såklart).
Jag var skeptisk till Karlin. Just för hur han skulle klara en stor klubb som ska spela en offensiv hockey (efter han haft Västervik).
Men jag är glad att jag haft fel och han är det bästa som hänt modo på väldigt väldigt länge (tillsammans med Gradin såklart).
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-02-29 Borta
Grattis till segern och en förmodligen säkrad SHL-plats 24/25. Underbart att se HV lida!
Hoppas vi möts i finrummet till hösten!
Hoppas vi möts i finrummet till hösten!
+ 13
De som tidigare dissat Karlin o Hinken o hånat hit o dit, bör se sej i spegeln nu.