+ 2
Inlägg: 2662260
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-02-29 Borta
Rytter: Åsså glömmer vi inte lille Widebro. 3 Amigos som lyft MoDo till nivån vi ska vara på, bara vi nu hänger kvar
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-02-29 Borta
På nyheterna just nu, tsunami i Sundsvall orsak verkar vara alla tårar från timjååiterna
+ 1
Jag var skeptisk till Karlin. Just för hur han skulle klara en stor klubb som ska spela en offensiv hockey (efter han haft Västervik).
Men jag är glad att jag haft fel och han är det bästa som hänt modo på väldigt väldigt länge (tillsammans med Gradin såklart).