+ 1
Inlägg: 2662552
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: tycker tappet av Karlkvist, Johnsson och Tambellini var större. Josh är riktigt bra, men inte till vilket pris som helst.
Olofsson tror och hoppas jag på.
Olofsson tror och hoppas jag på.
+ 3
Sv: Silly season
Riktigt tråkigt om det stämmer... tufft läge att landa två starka centrar inför nästa år...
Hoppas vi kan få in några riktiga publikfavoriter till nästa säsong. Jesper O och Norlinder är mina förhoppningar.