Riktigt tråkigt om det stämmer... tufft läge att landa två starka centrar inför nästa år...
Inlägg: 2662555
Svarskommentarer
Sv: Silly season
HalvHund:
Jag är inte särskilt orolig, nu har Gradin tid på sig och han har säkert bra idéer om att lösa det. Det handlar också om en helhet, kanske skulle vi kunna kasta 250-300 på honom men på bekostnad av något annat.
Jag är inte särskilt orolig, nu har Gradin tid på sig och han har säkert bra idéer om att lösa det. Det handlar också om en helhet, kanske skulle vi kunna kasta 250-300 på honom men på bekostnad av något annat.
Sv: Silly season
HalvHund: Var ju nån som skrev igår att Dickinsson var klar på ett 2+1 för oss skulle släppas I dagarna?. Så detta känns ju väldigt illa om det stämmer.