+ 1
Inlägg: 2662886
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: ”ÖA slår fast att Dickinson spelar i Rögle nästa säsong.
– Och så kan det säkert bli i slutändan. Vi måste förhålla oss till en budget oavsett vem spelaren är. Vi får se var det landar, men jag kan inte kommentera det, säger Gradin.”
– Och så kan det säkert bli i slutändan. Vi måste förhålla oss till en budget oavsett vem spelaren är. Vi får se var det landar, men jag kan inte kommentera det, säger Gradin.”
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: eh viktigast är att han får ihop ett bra lag. Han ljuger ju isf inte utan anledning
Det är ju bara säga som det är antingen är det ej klart eller så lämnar han. Framtiden får visa vem som talar sanning i denna fråga, känns som den som sagt fel / ljugit i frågan kommer ha tappat förtroende hos många.