Dundee: eh viktigast är att han får ihop ett bra lag. Han ljuger ju isf inte utan anledning
Inlägg: 2662889
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Färjestad släppte tidigt att Ejdsell skulle lämna förstår ej vad som är så hemligt?. Bättre köra öppna kort istället för ge många falska förhoppningar. Då kan folk släppa och spana vidare på potentiella nyförvärv. Jag tycker det är tråkigt att han verkar lämna men då är bara försöka ersätta honom. Men skulle uppskatta raka rör.
+ 3