{7426}: Hinken och Karlin är kloka. Tänker på MoDo långsiktigt. Rycker inte i Widebros kassaskåp i onödan.
Inlägg: 2662990
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag far upp på tisdag, tar med mig sambon som håller på….. Luleå…
Tänkte ta mig en öl eller 4 i nya retrotröjan.
Ps. det är ok att kasta ruttna äpplen och andra grödor på sambon i Luleå tröja så länge ni inte träffat mig.
Tänkte ta mig en öl eller 4 i nya retrotröjan.
Ps. det är ok att kasta ruttna äpplen och andra grödor på sambon i Luleå tröja så länge ni inte träffat mig.
+ 1