+ 1
Inlägg: 2662993
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
På Rögles forum skriver dom att Modo kunde ge Dickinson 150-200k medan Rögle bjöd 300-350k. Ingen aning om det stämmer.
Tänkte ta mig en öl eller 4 i nya retrotröjan.
Ps. det är ok att kasta ruttna äpplen och andra grödor på sambon i Luleå tröja så länge ni inte träffat mig.