+ 2
Inlägg: 2664596
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
*1921*: Byter gärna Fredrik Björklund mot Henrik "Björka" Björklund.
Toby Orr måste få plats sett till första säsongen. Synd på skadorna.
Toby Orr måste få plats sett till första säsongen. Synd på skadorna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
*1921*: Jadu, den truppen hade inte legat i botten i SHL, det tror jag inte!
+ 1
Jag roade mig med att sätta ihop det laget (och missade säkert några självklara namn):
Kristers Gudlevskis
Patrik Bartosak
Viktor Berglund-Mattias Norlinder
Jesper Sellgren-William Wallinder
David Bernhardt-Pontus Näsén
Daniel Brickley-Filip Hasa
Patrik Karlkvist-Jonathan Johnsson - Adam Tambelini
Riley Woods-Josh Dickinson - Mikkel Aagaard
Martin Kaut-Aleksi Heponiemi-Oskar Stål-Lyrenäs
Fredrik Björklund-Fredrik Olofsson-Kim Rosdahl
Fokus hamnade på aktiva spelare, så legendariska pensionärer som Skröder, Harju och Enström gick bort.
Förbättra gärna truppen, den som har lust!