Inlägg: 2664600
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Yes, Henrik ska det förstås vara! Toby vore given om fokus inte låg på vad spelarna skulle bidra med just nu, 2024. Annars hade Skröder också varit given.
Toby Orr måste få plats sett till första säsongen. Synd på skadorna.