Modo måste bygga med lite storlek och muskler inför nästa säsong. Tycker man ser ut att väga för lätt i många moment på isen. Eller så beror det på att man inte har växt i shl kostymen ännu.
Inlägg: 2664712
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Steken84: Tycker ändå vi har en hel del storlek i laget. Problemet är att många av de tunga spelarna inte spelar fysiskt och vinner närkamper.
Södergran och Walli t.ex är ju tunga pjäser men väldigt bekväma utsidespelare.
Södergran och Walli t.ex är ju tunga pjäser men väldigt bekväma utsidespelare.
+ 4