+ 4
Inlägg: 2664728
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sigge: Vi skulle faktiskt behöva någon som tacklas ofta. OP ska ju vara den spelaren men är det för sällan. Minns att vi hade en norsk junior för något år sedan som la årets tackling mot Almtuna tror jag att det var. Det är väldigt uppfriskande att se.
+ 1
Sv: Silly season
Sigge: Både Walli och Södergran skulle nog gynnas av att spela tillsammans med en "jobbig" fw som kan dra till sig trafik och skapa ytor. Där ser jag också att Södergran har mer uppsida än Walli offensivt.
Södergran och Walli t.ex är ju tunga pjäser men väldigt bekväma utsidespelare.