Gusse: Ja, alltså....vad ska han tillbaks för 2-3 matcher för egentligen?
Inlägg: 2665121
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Padrone78: För att han får en helsikes massa betalt för att vara här och för att vi har chans på play-in...?
Dummaste jag har läst på länge.
Dummaste jag har läst på länge.