Inlägg: 2665123
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Bad_Brett: Haha...det jag menar är att vi har bättre alternativ i min bok. Tar hellre en motiverad Theo än O´Regan med fokus på annat. Dummare saker bör du ha hört BB? ;)
Spara pengarna på den flygbiljetten till lagfesten senare.
Spara pengarna på den flygbiljetten till lagfesten senare.
Dummaste jag har läst på länge.